تشکیل شرکت Offshore امارات 

تشکیل شرکت Offshore امارات متحده عربی تا کنون محبوب ترین تشکیلات راه اندازی کسب و کار در امارات است. یک شرکت Offshore یک نهاد تجاری بین المللی است که مالیات صفر یا  مالیات پایینی ارائه می دهد.

علاوه بر این، آنها سیستم های ایده آلی را برای مدیریت کسب و کار، مدیریت ثروت، استفاده از استراتژی های سرمایه گذاری هوشمند بین المللی، سهولت و آزادی عملیات تجاری ارائه می دهند. شرکت‌های Offshore، مشاغلی هستند که در دبی ثبت شده‌اند، اما اجازه دارند در مکان‌های Offshore که خارج از شهر دبی قرار دارند، پایگاه خود را ایجاد کنند. تشکیل شرکت Offshore دبی می تواند به شکل شرکت های با مسئولیت محدود، شرکت های محدود و مشارکت محدود باشد.

 

راهنمای گام به گام تشکیل شرکت Offshore دبی

جدای از مزایای ذکر شده، فرآیند تشکیل شرکت Offshore دبی آسان است و تکمیل آن به چند هفته نیاز دارد. تشکیل شرکت Offshore امارات متحده عربی با پر کردن یک درخواست شروع می شود که شامل تمام اطلاعات و مدارک مورد نیاز مانند: کپی پاسپورت معتبر متعلق به سهامداران، نام شرکت انتخابی، مدرک اقامت برای همه سهامداران، و اطلاعات دقیق در مورد ماهیت تجارتی که باید انجام شود.

تشکیل شرکت Offshore در دبی ساده است و تأخیر تنها زمانی رخ می دهد که درخواست و اسناد حاوی خطا باشد. این توضیح می‌دهد که چرا باید با متخصصان تشکیل شرکت‌های Offshore کار کنید که در تهیه اسناد و اطلاعات درخواست کمک می‌کنند تا اطمینان حاصل کنید که هیچ اشتباهی منجر به تاخیر نخواهد شد.

متخصص تشکیل شرکت Offshore امارات متحده عربی همچنین در سایر وظایف مانند: درخواست سرمایه گذاران و ویزای کارمندان و افتتاح حساب های بانکی شرکت به شما کمک شایانی خواهد داد.

مزایای تشکیل شرکت های دریایی دبی

·         انعطاف پذیری عالی: سرمایه گذاران خارجی اجازه دارند 100 درصد از شرکت های برون مرزی که در دبی راه اندازی می کنند، داشته باشند. علاوه بر این، سرمایه گذاران نیازی به داشتن یک مکان فیزیکی ندارند، همانطور که در مورد دیگر تشکل های تجاری در امارات متحده عربی وجود دارد.

 ·         محرمانه بودن: جزئیات مالکان شرکت در فرآیند تشکیل شرکت Offshore فاش نمی شود. این امر تشکیلات شرکت های Offshore را برای سرمایه گذاران خارجی که مایلند ناشناس بودن معاملات تجاری خود را در امارات متحده عربی و فراتر از آن حفظ کنند، ایده آل می کند.

·         مزایای مالیاتی: برای مدت طولانی، منطقه امارات به دلیل رژیم مالیاتی ملایم خود، سرمایه گذاران خارجی را جذب کرده است. به عنوان مثال، تشکل های شرکت های خارج از کشور از قانون عدم مالیات بر درآمد شرکتی سود می برند.

 ·         حساب های بانکی: شرکت های Offshore مجاز به استفاده از حساب های بانکی چند ارزی هستند که معاملات تجاری بین المللی را تسهیل می کند و امنیت پول را تضمین می کند. متخصصین ما  شما را در انتخاب بهترین ارائه دهنده خدمات بانکی چند ارزی در امارات و همچنین افتتاح حساب های بانکی مورد نیاز به شما کمک می کنند.

مدارک مورد نیاز برای راه اندازی یک شرکت Offshore در دبی – امارات

ü      طرح کسب و کار (حداقل برای 3 سال). (نباید)

ü      اصل نامه مرجع بانک یا 6 صورتحساب بانکی ماهانه (با مهر بانک).

ü      اثبات نشانی (مثلا قبوض آب و برق و غیره)

ü      رزومه سهامداران.

ü      گذرنامه کپی سهامداران است.

ü      گزینه برای رزرو نام (سه نام)

ü      فعالیت تجاری