ثبت شرکت در سرزمین اصلی

 

آیا می خواهید یک شرکت سرزمین اصلی در امارات راه اندازی کنید؟ اولین قدم داشتن دانش کامل در مورد بازار امارات است. شرکت های امارات متحده عربی در سرزمین اصلی دارای مجوز از وزارت توسعه اقتصادی (DED) در هر امارت هستند و می توانند تجارت بدون محدودیت را در بازارهای محلی و بین المللی انجام دهند. برای انجام این کار، یک سری مدارک و تاییدیه برای راه اندازی کسب و کار مورد نیاز است. شرکت های اختصاصی راه اندازی کسب و کار در امارات وجود دارد که ادغام شرکت در امارات را تسهیل می کند. در زیر به تعدادی از فواید این نوع شرکت ها اشاره میکنیم:

ثبت شرکت در سرزمین اصلی مزایای زیادی دارد. راه اندازی شرکت سرزمین اصلی آینده ای مرفه را در فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری های حرفه ای شما تضمین می کند. شرکت های سرزمین اصلی دامنه وسیعی از تجارت، مالکیت 100٪ و انعطاف پذیری مکان را ارائه می دهند. اینها برخی از دلایلی است که باعث می شود کارآفرینان به دنبال تأسیس یک شرکت اصلی در امارات باشند.

انعطاف پذیری مکان و محدودیت های تجاری صفر

یک شرکت سرزمین اصلی دبی هیچ محدودیتی در تجارت بین سایر مشاغل ندارد و محدودیتی در مکان ندارد. شرکت‌های سرزمین اصلی همچنین می‌توانند خدماتی را به دولت ارائه دهند یا مستقیماً با مصرف‌کنندگان از هر نقطه در امارات تجارت کنند. راه‌اندازی
شرکت در سرزمین اصلی همچنین به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد شعبه‌های متعددی
را باز کنند و حضوری قوی در سرتاسر امارات ایجاد کنند.

دامنه کاری گسترده

مشاغل سرزمین اصلی نیز در موقعیتی هستند که می توانند دامنه وسیعی از کار را انجام دهند. هنگامی
که می خواهید پیشنهاد خود را در سرزمین اصلی متنوع کنید، به سادگی فعالیت
تجاری جدید را در DED دوباره ثبت کنید و آماده تجارت آزاد هستید.

دسترسی به قراردادهای سودآور دولتی

هر انگیزه ای برای راه اندازی کسب و کار سرزمین اصلی در دبی این است که مناقصه های دولتی یک تجارت بزرگ در امارات است. در
سال‌های اخیر، شورای اجرایی ابوظبی 17.5 میلیارد درهم (4.76 میلیارد دلار)
برای پروژه‌های دولتی، از جمله بیش از 4 میلیارد درهم برای زیرساخت‌ها،
تصویب کرد.
تقریباً 2 میلیارد درهم به آموزش و مجموع 1.2 میلیارد درهم برای ارتقاء امکانات دولتی و اجتماعی اختصاص یافت. به عنوان یک شرکت مستقر در سرزمین اصلی در دبی، موقعیت خوبی برای استفاده از چنین قراردادهای دولتی سودآوری خواهید داشت.

100٪ کنترل مالکیت نهادهای تجاری سرزمین اصلی

به طور سنتی، 100٪ مالکیت خارجی یک نهاد تجاری امارات متحده عربی تنها در دو شرایط ممکن بود:

  • هنگام راه اندازی در یک منطقه آزاد یا
  • هنگام تأسیس یک شرکت خدمات حرفه ای در سرزمین اصلی (تشکیلات انفرادی یا شرکت عمران) 

در سال‌های اخیر، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم اجازه مالکیت 100 درصدی خارجی بر شرکت‌های سرزمین اصلی در امارات را داده است. این یک تغییر خوشایند برای سرمایه گذاران آینده نگر خارجی بوده است که به دنبال انجام تجارت در امارات هستند. این خبر خوبی برای سرمایه گذاران بین المللی تازه وارد امارات است. مالکیت 100٪ خارجی به این معنی است که صاحبان مشاغل می توانند مستقیماً به تجارت بپردازند، بدون اینکه نیازی به تحقیق برای یک شرکت یا فرد اماراتی باشد تا به عنوان شریک عمل کند. مالکیت 100٪ خارجی از تجارت سرزمین اصلی امارات پتانسیل باورنکردنی برای ماشین رشداقتصاد امارات را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم می کند. با این حال، بخش‌های استراتژیک خاص، مانند نفت و گاز، هنوز به یک شریک محلی نیاز دارند

 

در راه اندازی کسب و کار، ما شما را در فرآیند شروع یک کسب و کار در سرزمین اصلی راهنمایی می کنیم و همچنین از شما در جمع آوری تمام اسناد مورد نیاز حمایت می کنیم. با راهنمایی های متخصص از مشاوران ما و ارتباطات قوی ما، می توانیم تجارت شما در سرزمین اصلی امارات متحده عربی را در کمترین زمان راه اندازی کنیم!

 

شارجه

شارجه سالهاست که به عنوان یک امارت صنعتی در امارات متحده عربی شناخته می شود و به دلیل املاک و مستغلات مقرون به صرفه خود مشهور است. سرزمین اصلی شارجه یک مکان محبوب برای راه اندازی شرکت های کوچک و متوسط و همچنین صنایع و کارخانه ها است. راه اندازی کسب و کار در سرزمین اصلی شارجه توسط دپارتمان توسعه اقتصادی شارجه (SEDD) کنترل می شود.

دبی

سرزمین اصلی دبی یک اکوسیستم کارآفرینی را ارائه می دهد که بسیار مورد علاقه سرمایه گذاران و کارآفرینان از سراسر جهان است. ثبت شرکت در سرزمین اصلی دبی تحت صلاحیت دپارتمان توسعه اقتصادی دبی (DED) است. این سازمان دولتی مسئول صدور مجوزهای تجاری برای تمام مشاغلی است که می خواهند در سرزمین اصلی تجارت کنند.

ابوظبی




برای انتخاب مناسب ترین روش مهاجرتی

با ما تماس بگیرید

به کمک نیاز دارید؟