آیا قصد راه اندازی کسب و کار خود را در منطقه آزاد دبی دارید؟ تقریباً بیش از 30 منطقه آزاد در امارات وجود دارد که برخی از برجسته‌ترین مناطق آزاد امارات را در خود جای داده است. این مناطق زیرساخت هایی در کلاس جهانی، امکانات تجاری، دسترسی مستقیم به دارایی ها و موارد دیگر را ارائه می دهند. علاوه بر این، راه اندازی کسب و کار در مناطق آزاد دبی معمولا دارای نرخ های مالیاتی و گمرکی مطلوبی است.

امارات متحده عربی یکی از قطب های تجاری پیشرو است که در طول سال ها سرمایه گذاران و کارآفرینان جهانی را جذب کرده است. علاوه بر این، اقتصاد دائماً در حال تحول و رشد است و پیشرفت‌های عمده  این کشورباعث رشد و شکوفایی جوامع تجاری می‌شود.

 

مناسب ترین منطقه آزاد برای راه اندازی شرکت در دبی را پیدا کنید

راه اندازی کسب و کار در مناطق آزاد دبی دسترسی به امکانات مختلف را برای شما فراهم می کند. همچنین این فرصت را به شما می دهد تا از مزایای مختلف موجود بهره مند شوید. دبی دارای بیش از 20 منتطقه آزاد میباشد که شماری از این مناطق آزاد عبارتند از:

Dubai International Financial Centre

Dubai International Academic City

Dubai Healthcare City

Dubai Design District

Dubai Airport Free Zone

Jebel Ali Free Zone

Dubai World Trade Centre

Dubai Science Park

Dubai Silicon Oasis

Dubai Media City

Dubai Production City

Dubai Outsource City

Dubai Multi Commodities Centre

Dubai Knowledge Park

Dubai Internet City

Dubai Maritime City

Dubai Cars & Automotive City

Dubai Studio City

Dubai South

همانطور که ملاحظه کردید تعداد مناطق آزاد در دبی زیاد هستند، ما میتوانیم بهترین منطقه آزاد متناسب با نوع بیزنس و هزینه های جاری را به شما معرفی کنیم. با ما تماس بگیرید.