چرا مالت را انتخاب کنید؟

 

قانون شهروندی مالتی اعطای شهروندی برای مقررات خدمات استثنایی (CES)، که به‌طور دیگری به عنوان شهروندی مالتا توسط تابعیت برای خدمات استثنایی با سرمایه‌گذاری مستقیم شناخته می‌شود، مسیری سریع برای دریافت شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری در دسترس سرمایه‌گذاران واجد شرایطی است که به دنبال دریافت تابعیت اتحادیه اروپا هستند. CES با هدف افراد با رتبه بالا، به شما امکان می دهد طی 12 تا 36 ماه پاسپورت اروپایی دریافت کنید.

تیم الکا در تمام مراحل شما را همراهی می کند تا از موفقیت آمیز بودن درخواست شهروندی شما در دومینیکا مطمئن شود. ما تمام آنچه شما برای دریافت پاسپورت مالتی احتیاج دارید را به شما میگوییم و درکنارتان خواهیم بود که تما الزامات انجام شود تا شما بدون هیچ دغدغه ای در کوتاهترین زمان ممکن پاسپورت خود و خوانوده تان را دریافت کنید.

مزایای مهاجرت و شهروندی مالتا

 به عنوان یک عضو کامل اتحادیه اروپا، شهروندی مالت تمام مزایایی را که داشتن پاسپورت و اقامت اروپایی به همراه دارد، ارائه می دهد. استاندارد بالای زندگی و اقتصاد پایدار و مطمئن نیز ازجذابیت های بزرگ دیگری برای سرمایه گذارانی است که به دنبال جابجایی هستند.
همچنین با استفاده از این روش میتوانید برای تمامی اعضای خانواده خود اقامت و شهروندی مالت را اخذ کنید.
 

تابعیت مالتا از طریق سرمایه گذاری به سرمایه گذاران این فرصت را می دهد که طی 36 ماه شهروندی مالت را از طریق تابعیت دریافت کنید.

گزینه های سرمایه گذاری در مالتا

سرمایه گذاری مستقیم غیر قابل استرداد

سرمایه گذاری مستقیم حداقل 600000 یورو یا 750000 یورو برای متقاضی اصلی، بسته به دوره اقامت انتخاب شده 12 یا 36 ماهه (50000 یورو اضافی برای هر فرد وابسته مورد نیاز است)

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

اینجا کلیک کنید

سرمایه گذاری در املاک

اجاره ملک مسکونی برای حداقل 16000 یورو در سال برای مدت 5 سال یا خرید ملک به مبلغ حداقل 700000 یورو که باید حداقل به مدت 5 سال نگهداری شود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

اینجا کلیک کنید

کمک مالی بشردوستانه

کمک مالی 10000 یورویی به یک سازمان یا انجمن غیردولتی ورزشی، فرهنگی، علمی، بشردوستانه، رفاه حیوانات یا هنری که توسط CMA تایید شده است.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

اینجا کلیک کنید

تابعیت مالت بر اساس جدول زمانی:

طبق مقررات سازمان مهاجرت مالت، متقاضیان می توانند پس از تکمیل یک فرآیند سه مرحله ای، تابعیت مالتا را دریافت کنند که شامل موارد زیر است:

  • مرحله اقامت
  • مرحله واجد شرایط بودن
  • مرحله شهروندی       

1 – مرحله اقامت

ابتدا دفتر مهاجرتی الکا برای متقاضی اقامت در مالت به آژانس جامعه مالت (از طریق نماینده مجاز ما) درخواست میدهد.  در ابتدا برای 36 ماه اجازه اقامت صادر می شود و متقاضیان 18 سال و بالاتر باید حداقل 12 ماه وضعیت اقامت در مالت را برای ارائه درخواست شهروندی داشته باشند.

پیش بینی می شود بازه زمانی از ارائه درخواست اقامت تا صدور کارت اقامت الکترونیکی مربوطه 15 روز کاری باشد.

روند کاری

پس از امضا قرارداد و پرداخت هزینه های مربوطه توسط متقاضی اصلی، درخواست اقامت توسط گروه مهاجرتی الکا ارسال و هزینه مربوط به CMA نیز توسط ما صورت خواهد گرفت.
هنگامی که درخواست و پرداخت ها توسط CMA دریافت شد، این اداره بررسی های لازم را در سطح 1 بر روی متقاضی / افراد تحت تکفل اصلی انجام می دهد و اولین مجوز برای مرحله اخذ اقامت را صادر می کند.
در این مرحله متقاضی اصلی/افراد تحت تکفل باید در یک قرار بیومتریک و احتمالاً یک مصاحبه ظرف شش ماه شرکت کنند. این مرحله حدوداً 17000 یورو بسته به تعداد افراد خانواده هزینه خواهد داشت.

2 – مرحله واجد شرایط بودن

قبل از تکمیل شرایط اقامت و به طور کلی ظرف 12 ماه پس از صدور کارت اقامت، متقاضی میتوانددر صورت واجد شرایط بودن و شرایط اقامت (12-36 ماه یا 36+ ماه) ، برای شهروندی درخواست دهد.

روند کاری

پس از دریافت درخواست برای ارزیابی واجد شرایط بودن، MCA یک رسید رسمی (شامل کوپن درخواست پرداخت) را ظرف دو روز کاری صادر می کند.
پس از دریافت هزینه های مربوطه در این مرحله، MCA بررسی های لازم را بر روی متقاضی اصلی/وابستگان انجام می دهد. ممکن است در این مرحله هزینه‌های اضافی برای  بررسی بیشتر مورد نیاز باشد.
سپس MCA مراحل 3 و 4 را انجام می دهد.
در نهایت، MCA درخواست و نتیجه بررسی آن را به وزیر ارائه می دهد.
پس از دریافت تصمیم نهایی وزیر در مورد اعطای شهروندی به متقاضی اصلی / افراد تحت تکفل، MCA تصمیم را از طریق نامه تأیید به متقاضی اصلی گزارش می دهد. انتظار می رود که نامه تایید برای واجد شرایط بودن ظرف 120 تا 150 روز تقویمی پس از پرداخت هزینه های مقرر در این مرحله صادر شود.

3- مرحله شهروندی

در این مرحله متقاضی باید سرمایه گذاری مربوطه را انجام دهد که هزینه کل آن با توجه به مدت اقامت متقاضی در مرحله اقامت در مالت متفاوت است. پس از اتمام این مرحله، متقاضی اصلی / افراد تحت تکفل تابعیت مالت را دریافت می کنند.

روند کاری

  • متقاضی اصلی باید تمام شرایط زیر را برآورده کند:
    – سرمایه گذاری مستقیم استثنایی انجام دهید.
    توجه داشته باشید که مبلغ پرداختی برای سرمایه گذاری مستقیم استثنایی بسته به اینکه متقاضی برای (الف) 36 ماه یا (ب) بین 12 تا 36 ماه در مالتا اقامت داشته باشد متفاوت است.
    – سرمایه گذاری در املاک و مستغلات (اعم از خرید یا اجاره) انجام دهید تا حداقل به مدت پنج سال نگهداری شود.
    توجه داشته باشید که ملک انتخابی باید برای زندگی متقاضی اصلی و افراد تحت تکفل مناسب باشد
    – پرداخت مسقیم به صندوق دولت؛
    – پرداخت هزینه های اداری
  • تعهد برای تکمیل موارد فوق، و مدرکی مبنی بر تکمیل اقامت مورد نیاز، باید ارائه شود.
  • تقریباً پنج روز کاری پس از ارائه تعهد / مدارک مربوطه مبنی بر تکمیل اقامت، دعوت نامه سفر به مالت برای ادای سوگند وفاداری برای متقاضی اصلی و افراد وابسته تا سن 18 سال یا بیشتر صادر می شود.
  • سوگند وفاداری باید در مالت ظرف مدت شش ماه پس از تایید نامه ادای سوگندنامه شود و متقاضیان مجاز به ادای سوگند نیستند مگر اینکه:
    – تمام الزامات برآورده شده و هزینه ها پرداخت می شود. و
    – متقاضی به صورت کتبی متعهد می شود که کلیه تعهدات خود را برای مدت پنج سال از زمان صدور گواهی تابعیت رعایت و انجام دهد.
  • گواهی تابعیت صادر می شود
  • MCA نظارت مستمر بر متقاضی/افراد تحت تکفل اصلی به مدت پنج سال انجام می دهد و متقاضی/افراد تحت تکفل اصلی باید هر سال برای پنج سال اول از تاریخ سوگند وفاداری، فرم انطباق را در MCA تکمیل و ارسال کنند.

برای اطلاع از جزییات و هزینها با ما تماس بگیرید